Покупець має право відповідно до закону «Про захист прав споживачів» повернути або обміняти товар належної якості в магазин, якщо:
• з моменту покупки пройшло не більше 14 днів;
• товар не використовувався; • збережений товарний вид товару, його споживчі властивості, пломби, ярлики і т.д.
• зберігся розрахунковий документ, який споживач отримав разом з товаром;
• товар не входить до переліку товарів, що не підлягають обміну
(товари в аерозольних упаковках,
рукавички,
нарізані чи розкроєні під розміри товари, визначені покупцем (замовником)).
Якщо товар не працює, обмін чи повернення товару проводиться лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не були порушені.
Продавець в свою чергу зобов'язується повернути покупцеві вартість товару в повному обсязі.