Ви можете звернутися за гарантійним обслуговуванням до офіційних сервісних центрів виробника
товару, вказаних в оригінальному гарантійному талоні на цей товар. Гарантія надається на термін,
вказаний в гарантійному талоні. За висновком сервісного центру товар можна обміняти або
повернути до магазину, здійснити обмін безпосередньо в сервісному центрі, або відремонтувати
його в сервісному центрі.
У яких випадках гарантія не надається:
-порушено цілісність гарантійних пломб;
-є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця
або третіх осіб;
-порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
-було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та
компоненти товару, змінено конструкцію або схему товару;
-неправильно заповнено гарантійний талон;
-серійний номер змінено, стерто або не може бути встановлено.
Гарантійні зобов’язання не поширюються на такі несправності:
-природне зношення або вичерпання ресурсу;
-випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого
ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх
предметів тощо);
-пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
-пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або
неправильним підключенням до електромережі;
-пошкодження, викликані дефектами системи, у якій використовувався цей товар, або які виникли
в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів;
-пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил
експлуатації.
Посилання на повний перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну та поверненню,
дивіться у ст. 9 Закону «Про захист прав споживачів»