+3 (8067) 607 55 15
+3 (8063) 801 52 14
0
0

Ваш кошик порожній :(

Ви можете звернутися за гарантійним обслуговуванням до офіційних сервісних центрів виробника

товару, вказаних в оригінальному гарантійному талоні на цей товар. Гарантія надається на термін,

вказаний в гарантійному талоні. За висновком сервісного центру товар можна обміняти або

повернути до магазину, здійснити обмін безпосередньо в сервісному центрі, або відремонтувати

його в сервісному центрі.

У яких випадках гарантія не надається:

-порушено цілісність гарантійних пломб;

-є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця

або третіх осіб;


-порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;

-було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та

компоненти товару, змінено конструкцію або схему товару;

-неправильно заповнено гарантійний талон;

-серійний номер змінено, стерто або не може бути встановлено.

Гарантійні зобов’язання не поширюються на такі несправності:

-природне зношення або вичерпання ресурсу;

-випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого

ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх

предметів тощо);

-пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);

-пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або

неправильним підключенням до електромережі;

-пошкодження, викликані дефектами системи, у якій використовувався цей товар, або які виникли

в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів;

-пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил

експлуатації.

Посилання на повний перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну та поверненню,

дивіться у ст. 9 Закону «Про захист прав споживачів»